Sunday, October 3, 2010

Pilóták és karbantartók

A pilóták által a földi műszaki személyzet számára feljegyzett problémák, melyeket a következő repülésre ki kell javítaniuk. Néhány aktuális feljegyzett hiba és a karbantartó személyzet válaszfeljegyzései:


(P) = Probléma
(S) = Megoldás


(P) A főfutó bal belső gumiköpenye majdnem cserére érett.
(S) A főfutó bal belső gumiköpenye majdnem kicserélve.


(P) Teszt repülés OK, kivéve, hogy a landoló automatika igen durva.
(S) Landoló automatika nincs a gépen.

(P) 2. sz motor üzemanyag fogyasztása magas.
(S) 2. sz motor üzemanyag fogyasztása normális - 1. 3. és 4. motor üzemanyag fogyasztása alacsony.


(P) Valami meglazult a műszerfalon.
(S) Valami meghúzva a műszerfalon.

(P) A jobb főfutón olajszivárgásra utaló egyértelmű bizonyíték.
(S) Bizonyíték eltüntetve.

(P) A DME hangereje hihetetlenül nagy.
(S) A hangerő beállítva hihetőbb szintre.

(P) Robotpilóta magasságtartás üzemmódban 50m/perces süllyedést produkál.
(S) Hibát a földön nem sikerült előidézni.

(P) IFF nem működik.
(S) IFF soha nem működik OFF (kikapcsolt) üzemmódban.

(P) Gázkar rögzítő használatakor a gázkar beragad.
(S) Ezért van.

No comments:

Post a Comment